Informujemy, iż sklep internetowy Sekret Elegancji wykorzystuje technologię plików cookies w celu lepszej obsługi klienta. Sklep jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Polityka Prywatności. zamknij

ZWROTY

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy. Zwracany produkt należy odsyłać w oryginalnym opakowaniu razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem oraz adnotacją zwrotu towaru. Klient ma 14 dni liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku zwrotu towaru, Kupujący płaci za jego transport zarówno do Kupującego jak i z powrotem wg pełnych stawek transportowych ponoszonych przez sklep nazwa naszego sklepu  Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), nie może być zniszczony musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, innych naklejek itp.).
  • Towar na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi.

  • Zwrot  zakupionych towarów jest przyjmowany tylko w całości i tylko na całe opakowania z tej samej dostawy (czyli ta sama tonacja i kalibracja). Zwracany towar należy odesłać na adres podany przez sprzedającego.

REKLAMACJE

  • Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym nazwa naszego sklepu są fabrycznie nowe.

  • Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (m.in. rozdarcia, przecięcia), a także uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem.

  • Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor, wymiar oraz inne parametry zależne od rodzaju zakupionego towaru. Towary zamontowane nie podlegają reklamacji.

  • Tylko wady ukryte podlegają ewentualnej reklamacji.

  • Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt.

  • Reklamacje należy składać e-mailem na adres kontatk@sekretelegancji.pl

  • Zgłoszenie reklamacyjne wymaga formy pisemnej. Przy składaniu reklamacji prosimy przesłać następujące informacje:

- imię i nazwisko Klienta (w temacie wiadomości konieczny dopisek: "REKLAMACJA"

- nr kontaktowy

- reklamowany towar (ilość sztuk do reklamacji)

- rodzaj wady (uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.)

- oczekiwanie Klienta (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)

- stan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem, zdjęcia reklamowanego towaru, potwierdzające uszkodzenia.

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkody, w chwili odbioru przesyłki.
  • W przypadku odbiorów osobistych należy bezwzględnie sprawdzić towar na miejscu przy odbiorze. Uszkodzenia, wady, niezgodności z zamówieniem stwierdzone przy odbiorze należy spisać w protokole niezgodności opatrzonym podpisem magazyniera i zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odbioru.

  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

  • W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia otrzymania pisma reklamacyjnego