ZWROTY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy. Zwracany produkt należy odsyłać w oryginalnym opakowaniu razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem oraz adnotacją zwrotu towaru. Klient ma 14 dni liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku zwrotu towaru, Kupujący płaci za jego transport zarówno do Kupującego jak i z powrotem wg pełnych stawek transportowych ponoszonych przez sklep nazwa naszego sklepu Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), nie może być zniszczony musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, innych naklejek itp.).
- Towar na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi.
- Zwrot zakupionych towarów jest przyjmowany tylko w całości i tylko na całe opakowania z tej samej dostawy (czyli ta sama tonacja i kalibracja). Zwracany towar należy odesłać na adres podany przez sprzedającego.
REKLAMACJE
- Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym nazwa naszego sklepu są fabrycznie nowe.
- Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (m.in. rozdarcia, przecięcia), a także uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem.
- Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor, wymiar oraz inne parametry zależne od rodzaju zakupionego towaru. Towary zamontowane nie podlegają reklamacji.
- Tylko wady ukryte podlegają ewentualnej reklamacji.
- Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt.
- Reklamacje należy składać e-mailem na adres kontatk@sekretelegancji.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne wymaga formy pisemnej. Przy składaniu reklamacji prosimy przesłać następujące informacje:
- imię i nazwisko Klienta (w temacie wiadomości konieczny dopisek: "REKLAMACJA"
- nr kontaktowy
- reklamowany towar (ilość sztuk do reklamacji)
- rodzaj wady (uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.)
- oczekiwanie Klienta (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
- stan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem, zdjęcia reklamowanego towaru, potwierdzające uszkodzenia.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkody, w chwili odbioru przesyłki.
- W przypadku odbiorów osobistych należy bezwzględnie sprawdzić towar na miejscu przy odbiorze. Uszkodzenia, wady, niezgodności z zamówieniem stwierdzone przy odbiorze należy spisać w protokole niezgodności opatrzonym podpisem magazyniera i zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odbioru.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
- W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia otrzymania pisma reklamacyjnego